Известие

Collapse
No announcement yet.

Хиляда и един проблема....

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Така да опиша кое как съм оправил макар и със доста закъснение:
    1.Това още си е така даже сега е малко по зле... преди няколко часа уцелих една много симпатична дупка та чак зъбите ми изщракаха и сега колата едвам едвам прави 2000об/мин на 5 вдигам едвам едвам 80км с набиране от минимум 1-2 минути ... свети ми червената лампа, а колата реагира на педала на газта едва когато го натисна докрай и пуши бяло като я форсирам на място до 2-3000об... утре ако е хубаво времето следва сваляне и проверка на всички маркучи по турбо пътищата и вакуумите...
    2.Задните стъкла ги оправих, на дясното проблема беше, че беше заклещено от мръсотия свалих го раздвижих го и се оправи, а на лявото беше скъсано жилото - подмених го и вече е добре.
    3.По този въпрос вече писах, че в кат ми бяха объркали номера като са го разчитали...
    4.Фара имаше разкачена една букса, закачих я и се оправи...
    Аlfa Romeo 156 2.4 10v JTD + Hybrid GT2260V + remap + K&N rerouted intake + straight pipe exhaust 76mm + FMIC - cat - EGR... + 19" OZ Superleggera + KONI FSD + 6speed gearbox

    Comment


    • #77
      Първоначално публикувано от GoPlay Покажи съобщение
      Така да опиша кое как съм оправил макар и със доста закъснение:
      1.Това още си е така даже сега е малко по зле... преди няколко часа уцелих една много симпатична дупка та чак зъбите ми изщракаха и сега колата едвам едвам прави 2000об/мин на 5 вдигам едвам едвам 80км с набиране от минимум 1-2 минути ... свети ми червената лампа, а колата реагира на педала на газта едва когато го натисна докрай и пуши бяло като я форсирам на място до 2-3000об... утре ако е хубаво времето следва сваляне и проверка на всички маркучи по турбо пътищата и вакуумите...
      2.Задните стъкла ги оправих, на дясното проблема беше, че беше заклещено от мръсотия свалих го раздвижих го и се оправи, а на лявото беше скъсано жилото - подмених го и вече е добре.
      3.По този въпрос вече писах, че в кат ми бяха объркали номера като са го разчитали...
      4.Фара имаше разкачена една букса, закачих я и се оправи...

      Освен новия проблем който имаш имай предвид че на гейта ти нищо му няма Проблема ти е запекла геометрия на турбото
      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
      sigpic
      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

      Comment


      • #78
        Аз пак не разбрах - последно при 136 к.с. JTD турбокомпресора с променлива геометрия или с WasteGate е?
        Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
        Lancia Kappa JTD '98 -

        Comment


        • #79
          Пф... е ся к'во става с променлива геометрия ли е турбото ?
          Аlfa Romeo 156 2.4 10v JTD + Hybrid GT2260V + remap + K&N rerouted intake + straight pipe exhaust 76mm + FMIC - cat - EGR... + 19" OZ Superleggera + KONI FSD + 6speed gearbox

          Comment


          • #80
            Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
            Освен новия проблем който имаш имай предвид че на гейта ти нищо му няма Проблема ти е запекла геометрия на турбото
            Виж поста на Бобо,абсолютно е прав,имам същия проблем.Въпроса е как се лекува това.
            Съответно отговора е да.
            Alfa Romeo 156 2.4 JTD Lisan Remap
            Alfa Romeo 33

            Comment


            • #81
              Лекува се май така
              Ако ти стиска де!
              Have A Nice Day
              o/_______\o
              (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
              []=о===о=[]

              Comment


              • #82
                От един час ровя из нета и нищо не намирам... някой може ли да ми каже кой е модела на турбото ми. Във всеки сайт различни модели изписва намерих някакъв италиански форум там е показана една турбина която на външен вид прилича много на моята, но като я потърся из сайтовете не излиза да е за моята кола ето:

                http://www.alfanatiques.com/forum/15...html?highlight=

                а ето за какви коли излиза:
                http://www.dieselevante.it/turbochar...sp?idfam=VNT25

                ето и снимка на моята:
                Last edited by GoPlay; d.m.y г., 21:41.
                Аlfa Romeo 156 2.4 10v JTD + Hybrid GT2260V + remap + K&N rerouted intake + straight pipe exhaust 76mm + FMIC - cat - EGR... + 19" OZ Superleggera + KONI FSD + 6speed gearbox

                Comment


                • #83
                  Променлива геометрия е. Само управлението не е от компютъра, а от налягането в компресорната част на турбокомпресора.
                  Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                  Lancia Kappa JTD '98 -

                  Comment


                  • #84
                    Ремонтираме променлива геометрия - ремонта струва 150лв
                    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                    sigpic
                    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                    Comment


                    • #85
                      Някой да е имал проблем с датчик позиция на педала на газта? Ако да какъв точно, как го решил и колко струва нов ?
                      Last edited by GoPlay; d.m.y г., 01:43.
                      Аlfa Romeo 156 2.4 10v JTD + Hybrid GT2260V + remap + K&N rerouted intake + straight pipe exhaust 76mm + FMIC - cat - EGR... + 19" OZ Superleggera + KONI FSD + 6speed gearbox

                      Comment


                      • #86
                        Така...
                        Вакуум помпа сменена - странния шум остана.
                        Датчик позиция на педала на газта сменен - проблема се оправи
                        Рамапната от блек ейнджълс - оказа се, че колата е била вече барана в италия и то с доста агресивни настройки... от там е идвал и високия разход.
                        Вчера свалих изпускателния колектор понеже имаше пукнатина, днес беше заварен и челосан на фреза, а турбината почистена. Преди няколко часа успях да сглобя колата и да я тествам - вече няма никакви забивания и червената лампа не свети...
                        между другото взех, че свалих и интеркулера и го почистих с коресилин, изолирахн ЕГР-а, и свалих катализатора. но за съжаление разлика във вървежа не усетих...
                        Силно се надявам да нямам повече проблеми с тази кола
                        Last edited by GoPlay; d.m.y г., 00:42.
                        Аlfa Romeo 156 2.4 10v JTD + Hybrid GT2260V + remap + K&N rerouted intake + straight pipe exhaust 76mm + FMIC - cat - EGR... + 19" OZ Superleggera + KONI FSD + 6speed gearbox

                        Comment


                        • #87
                          Първоначално публикувано от GoPlay Покажи съобщение
                          Така...
                          Вакуум помпа сменена - странния шум остана.
                          Датчик позиция на педала на газта сменен - проблема се оправи
                          Рамапната от блек ейнджълс - оказа се, че колата е била вече барана в италия и то с доста агресивни настройки... от там е идвал и високия разход.
                          Вчера свалих изпускателния колектор понеже имаше пукнатина, днес беше заварен и челосан на фреза, а турбината почистена. Преди няколко часа успях да сглобя колата и да я тествам - вече няма никакви забивания и червената лампа не свети...
                          между другото взех, че свалих и интеркулера и го почистих с коресилин, изолирахн ЕГР-а, и свалих катализатора. но за съжаление разлика във вървежа не усетих...
                          Силно се надявам да нямам повече проблеми с тази кола
                          Интересна работа геометрията не работи, педала се ебава, а пък разхода висок от италянския чип
                          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                          sigpic
                          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                          Comment

                          Working...
                          X